5. toukokuuta 2012

There is always hope


Moikka!

Täällä vaan sataa ja sataa edelleen. Rakastan sua Lontoo, mutta nyt alkaa kyllä nää sateet jo riittämään...:s
Käytiin tänään aamupäivällä kiertelemässä Portobello roadilla koska mun pari kaveria täällä ei ollut siellä vielä ollenkaan käynyt. Mä oon käyny siellä pariinkin otteeseen ja mm. täältä löytyy pari kuvaa tosta paikasta, mikä on siis semmoinen marketti katu :)

Mulla oli musta tosi kiva asu päällä, mutta koska satoi niin kastuin aivan täysin enkä sit pystynyt mitään asukuvia miettimäänkään enää....:s Yritän kuvata ton asun joku toinen kerta vielä, koska tuun sitä varmasti uudestaankin käyttämää, oli sen verran kiva mun mielestä!

En ostanut tuolta mitään muuta ku ruokaa ja sit tämmösen bussikorttikuoren vai mikskä tota nyt voi suomeks sanoa :)


Oon pitkään halunnu jonku sen ihan tavallisen tilalle ja toi oli must söpö ni se lähti sit mukaani. Tämmöisiä pieniä arjen iloja ku söpö metrokortinsuoja :)

Ei mulla muuta, nyt meikä suuntaa kohti Vapianoa ja kaverin synttäri-illallista :) Kivaa lauantai iltaa kaikille!! <3

-Juulia

6 kommenttia:

  1. Mullakin alkaa vähän jo palaa hermo näiden sateiden kanssa!!! Ekat 7 kuukautta sato ehkä max 5 kertaa ja nyt on koht satanu jo kuukauden joka_ikinen_ päivä..............

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo alkaa niin palaa päreet :ss Olin niin yllättyny ku aluks oli niin kiva ilma, oli niin ihanaa, mut nyt on kyllä jo niin kypsä näihin...:s No ei s voi ikuisesti sataa, eihän? :/

      Poista
  2. oi söpö kuori ! munki pitäis ostaa uus kun alkaa vanha repeämään kahteen osaan.........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)) Joo mä olin rikkonu jo kaks ni nyt toivon että toi kestää vähän paremin.

      Poista
  3. mulla on tollainen banksyn juliste, missä on toi sama kuva sekä t-paitakin ;) voisitko joskus tehdä videopostauksen pihalla, missä näkyis vähän lontoota taustalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi juliste kuulostaa kyllä tosi kivalta ja miks ei teepparikin! :) Hei kiva idea voi joku päivä yrittää ku uskallan vaan mennä tonne ulos yksikseen kameralle puhumaan :D

      Poista